Kan jeg endre, legge til eller fjerne varer på en ordre?
Det er ikke mulig å endre på en registrert bestilling, men det er mulig å få kansellert bestillingen om den ikke er pakket og sendt fra lager. Om du ønsker å kansellere din bestilling er det viktig at du kontakter oss ved å benytte kontaktskjemaet og velger "Jeg vil endre eller kansellere min bestilling". Da prioriteres din henvendelse, og det er større sannsynlighet for at vi for stoppet ordren.
Gå til kontaktskjema HER for å avbestille din ordre.
Bestillingene blir pakket etter køsystem, vi kan ikke garantere at vi rekker å kansellere din ordre før din bestilling pakkes. Dersom du har fått leveringsbekreftelse før vi svarer på din henvendelse kan du benytte deg av vår 30 dagers returrett.
Hvordan kansellerer jeg en ordre?
Det er viktig at du kontakter oss så raskt som mulig, hvis du ønsker å annullere din ordre. Det er ikke mulig å kansellere etter din ordre er pakket.
Hvis din ordre allerede er pakket, kan du bruke din angrerett, les mer om det HER.
Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Du mottar ordrebekreftelse via e-post, så snart din bestilling er lagt inn. Husk å sjekk spamfilteret, det kan hende at ordrebekreftelsen kan havne der. Hvis du ikke finner ordrebekreftelse noen sted etter 30 minutter, så kontakt oss så sjekker vi for deg.
Hvorfor er varen i handlekurven utsolgt når jeg skal betale?
Varer som ligger i handlekurven er dessverre ikke reservert og kan bli utsolgt i tiden fra du legger dem i handlekurven til du skal betale.
Kan dere sjekke partinummer?
Vi vil selvsagt undersøke om vi har partinummer for deg dersom du har handlet garn hos oss. Vi trenger derfor et ordrenummer når du sender inn en henvendelse til oss om partinummer.
OBS! Vennligs kontakt oss med ønsket partinummer FØR du gjør en bestilling av nytt garn. Lager du en ny bestilling før vi får sjekket om ønsket partinummer er på lager, blir det partinummer som er tilgjengelig på lager sendt uten hensyn til ditt ønske her. Når vi har beskreftet at vi har det partinummeret du er ute etter på lager, kan du følge instruksene på hvordan dette sendes til deg, som våre kundeservicemedarbeidere sender til deg som svar på din henvendelse,
Benytt deg av kontaktskjema HER. Vær oppmerksom på at det sendes ut ordre til våre norske, danske og svenske kunder daglig. Så vi kan ikke garantere at det partinummeret du er på jakt etter, er på lager.