Lukk meny

Description

Garnius kundetjeneste

Du er velkommen til å kontakte vår norske kundetjeneste hvis du har spørsmål vedrørende din bestilling, betalingsmåte og leveranse.

Om du har lagt inn bestilling og ikke mottatt din ordrebekreftelse, så sjekk søppelpost, da det hender at den legger seg der. 

Om du ønsker sjekk av et spesifikt partinummer, må du sende inn en e-post ved bruk av kontakt skjemaet under og velger emnefelt «Partinummer». Dessverre får vi ikke sjekket partinummer over telefon.

Vi får ikke registrert en bestilling for kunden på vår nettside. På grunn av personlige opplysninger må dette gjøres av kunde selv.

Hvordan handle på vår nettside, trinn for trinn, finner du her.

NB! Om du ønsker å kansellere din ordre, er det veldig viktig at du bruker skjemaet under og velger emnefelt "Endring/ kansellering" for å markere at endringer ønskes. Da er det lettere for oss å ordne dette før din ordre blir sendt fra vårt lager.

Ordrer blir sendt fortløpende, avhengig av ordremengde, og vi kan derfor ikke garantere at endringen blir gjort før ordren din er sendt. Om din ordre er sendt før din henvendelse er behandlet, har du 30 dagers returrett, klikk her for å lese mer om retur av ordre.

Vår kundetjeneste har åpningstider hverdager mellom 09.00 og 15.00 (lunsj 11.30-12.00).

Alle henvendelser besvares innen 48 timer alle virkedager. 

Kontakt Oss

Kontakt Informasjon