Kan dere sjekke partinummer?
Om du ønsker sjekk av et spesifikt partinummer, må du sende inn en e-post og bruke emnefelt «Partinummer». Dessverre får vi ikke sjekket partinummer over telefon.
Kan dere bestille for meg?
Vi får ikke registrert en bestilling for kunden på vår nettside. På grunn av personlige opplysninger og personvern må dette gjøres av kunden selv. Hvordan handle på vår nettside, trinn for trinn, finner du her.
Er min bestilling gått igjennom?
Så snart du mottar din ordrebekreftelse er din ordre registrert hos Garnius.
Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?
Om du har lagt inn bestilling og ikke mottatt din ordrebekreftelse, husk å sjekke din søppelpost, da det hender at den legger seg der. Hvis du ikke finner den noen sted etter 30 minutt, ta kontakt med oss!
Er det mulig med hjemlevering?
Ja, du kan få levert pakken din fra Garnius hjem til deg, dette koster 119 kr.
Når trekkes pengene for min ordre?
Pengene trekkes når vi har sendt din ordre fra vårt lager. Din pakke sendes med sporing for din og vores sikkerhet.
Jeg vil kansellere min ordre, hvordan gjør jeg det?
Om du ønsker å kansellere din ordre, er det veldig viktig at du bruker skjemaet under og velger emnefelt «Endring/ kansellering» for å markere at endringer ønskes. Da er det lettere for oss å ordne dette før din ordre blir sendt fra vårt lager. Har du mottatt din leveringsbekreftelse før vi har besvart din henvendelse, gjelder 30 dagers angrerett.
Ordrer blir sendt fortløpende, avhengig av ordremengde, og vi kan derfor ikke garantere at endringen blir gjort før ordren din er sendt. Om din ordre er sendt før din henvendelse er behandlet, har du 30 dagers returrett, klikk her for å lese mer om retur av ordre.
Er varen på lager, hva skjer hvis ikke?
Hvis du velger et større antall nøster enn det som finnes på lager, får du en melding om dette når du legger varen i handlekurven. Da kan du velge å oppgi din e-postadresse og få en e-post når varen er tilbake på lager.
Det er ikke mulig å forhåndsbestille en vare som ikke er på lager. Når vi har mottatt og registrert din bestilling reserveres lagervaren til deg i vår system. På den måten kan vi garantere at førstemann til mølla får varen først.
Hei! Hva kan vi hjelpe deg med?
Vi står på pinner for å hjelpe!
Du er velkommen til å kontakte oss på vårt kontaktskjema hvis du har spørsmål vedrørende din bestilling, betalingsmåte eller leveranse.
Når du har sendt inn din henvendelse, vil du motta en bekreftelse på at den er mottatt. Dersom du ikke mottar berkreftelsen innen kort tid,
ber vi om at du også sjekker mappen for søppelpost, da det hender at noen e-poster havner her.
Har du ytterligere spørsmål, er det fint om du besvarer den samme mailtråden og ikke sender inn en ny sak.
Vi takker for tålmodigheten og vil besvare din henvendelse så snart vi kan!
Åpningstider:
Man - Fre kl 07.30-15.30
Våre flotte kundeservicemedarbeidere har lunsj kl 11.30-12.30, og besvarer da ingen henvendelser.

Chat med oss
Vår chat er åpen
Mandag - Fredag
09.00 - 11.15
og
12.15 - 14.00