Hvordan handle på Garnius.no
Hvordan handle på Garnius.no
Hva har du lyst på?
Vi har et stort utvalg av garn, strikkepakker og strikkeutstyr.
Det er både enkelt og trygt å handle, og du får varene levert rett hjem eller til ditt foretrukne utleveringssted.
Slik gjør du trinn for trinn:
1. Fyll handlekurven
Finn varene du ønsker, de er sortert på produsent og kategori, du kan også bruke søkefunksjonen for å raskt finne en bestemt vare.
Når du finner varene du ønsker klikker du på «legg i handlekurven». Dette gjentas til du har funnet alt du ønsker å bestille.
2. Gå til kassen
Når du har lagt varene du ønsker å bestille i handlekurven er det på tide å gå til kassen. Før du bekrefter bestilling er det viktig at du sjekker at leveringsadresse og andre opplysninger er riktig. Ønsker du å legge til flere varer, kan du når som helst gå tilbake.
3. Betal varene
Velg hvilken betalingsmetode du ønsker, hos oss kan du betale med Klarna eller Vipps. Benytter du deg av Klarna, kan du betale med kort, delbetaling eller faktura. For mer informasjon se Klarnas vilkår her.
4. Gjennomfør kjøp
Når kjøpet er gjennomført, vil du få opplyst om din bestilling ble bekreftet på i vår nettbutikk, og en ordrebekreftelse vil bli sendt til registert e-postadresse innen 30 minutt. Ta kontakt med vår kundeservice, hvis du ikke mottar ordrebekreftelsen.
5. Motta varene
Når varen er sendt fra vårt lager vil du få en leveringsbekreftelse med sporingsnummer.
Normalt er leveringstiden 2-4 virkedager. Om pakken er for stor for postkassen, leverens den til nærmeste utleveringssted.
Se mer informasjon om forsendelse her.
Hei! Hva kan vi hjelpe deg med?
Vi står på pinner for å hjelpe!
Du er velkommen til å kontakte oss på vårt kontaktskjema hvis du har spørsmål vedrørende din bestilling, betalingsmåte eller leveranse.
Når du har sendt inn din henvendelse, vil du motta en bekreftelse på at den er mottatt. Dersom du ikke mottar berkreftelsen innen kort tid,
ber vi om at du også sjekker mappen for søppelpost, da det hender at noen e-poster havner her.
Har du ytterligere spørsmål, er det fint om du besvarer den samme mailtråden og ikke sender inn en ny sak.
Vi takker for tålmodigheten og vil besvare din henvendelse så snart vi kan!
Åpningstider:
Man - Fre kl 07.30-15.30
Våre flotte kundeservicemedarbeidere har lunsj kl 11.30-12.30, og besvarer da ingen henvendelser.

Chat med oss
Vår chat er åpen
Mandag - Fredag
09.00 - 11.15
og
12.15 - 14.00